zondag 24 april 2016

Dag 2 Chattanooga

Vandaag waren we vroeg uit de veren. Na een onrustige nacht. We zijn nog niet helemaal aan het tijdsverschil gewend. Na het ontbijt  van muffins en koeken  vertrokken  we om 8.uur. De tomtom stond vandaag op Chattanoog, een kleine 2 uur rijden. Onderweg naar de walmart voor drinken en een snackje voor onderweg. We zijn als eerste naar de Rubyfalls geweest. Een wandeling in een grot naar een ondergrondse waterval van 50meter. Het was zeer zeker de moeite waard.

Toen we weer uit de grot kwamen nog naar een uitkijktoren om over Chattanooga uit te kijken. Ook schitterend. Inmiddels is het 3uur en gaan naar ons motel. Vanacht slapen we met zijn vieren op de kamer. Nadat we de spullen op de kamer hebben gebracht zijn we downtown gegaan. Hier hebben we het Chatanooga choo-choo hotel bezocht. Dit is een oud treinstation wat nu een hotel is. Er staan hele oude treinen omgebouwd tot hotelkamers. Heel leuk allemaal, we hebben hier zeker een uur rond gelopen.

We willen gaan eten op de riverbell boot. Maar dat vielt heel erg tegen. Geen sfeer en het was meer een pub. Dan maar ergens anders kijken. Na wat rond gelopen te hebben hebben we een leuk tentje gevonden. Lekker op het terras een overheerlijke burgermenu. Vooraf hadden we spinazie, artisjokdip en een frisse salade. Rond half 9 terug naar het hotel. Het is ongeveer 15/20 minuten terug rijden. De tomtom op het hotel gezet. Oeps....de verkeerde ingevoerd kwamen we achter na een slingerbochten weg ik n het stikkedonker. We hadden allemaal het idee dat we langs de achterkant aankwamen. Uiteindelijk hebben we er een 1uur overgedaan om in ons hotel te komen. Vol gegeten en moe zijn we lekker gaan slapen. Morgen staat de tomtom op The Great Smokeymountains.  De temparatuur is trouwens zalig, 24graden en volop zon.